Kluby fitness ostatnimi czasy tłuką rekordy popularności, głównie pośród kobiet. Wbrew pozorom, pośród użytkowników posiadają też mężczyzn, którzy pragną ulepszyć formę swej sylwetki bez nużących ćwiczeń siłowych. W zespole ćwiczy się dużo energiczniej a także ponadplanowo posiadamy motywację do wykonywania celów. Propozycja lokali fitness jest istotnie rozległa a także skierowana jest do pań w każdym wieku oraz o różnorodnych kształtach. Odnajdą tutaj coś dla siebie panie chcące stracić zbędne kilogramy, udoskonalić kształt ciała, ujędrnić skórę albo wprost poprawić własne zdrowie.

Żeby kształtować posturę rekomendowane są zajęcia fitness na przykład jak body shape, TRX, body sculpt, TBC.

Są to zajęcia ogólnorozwojowe, ale jeżeli pragniemy poprawić standardowo pewne części naszego ciała to możemy mieć pożytek z treningów takich jak brzuchomania, ABT lub step. Wówczas gdy cenimy zajęcia z skoczną muzyką i kształtowanie postury pragniemy złączyć z tańcem a także dobrą rozrywką to zalecane są też takie zajęcia na przykład jak zumba, na których z całą śmiałością nie będziemy się nudzić. Rzecz jasna trzeba wyszukać rodzaj oraz dynamiczność zajęć do naszych zamiłowań oraz możliwości – na początek warto zacząć z spokojnymi treningami, orientacyjnie po 2-3 tygodniach rozszerzając natężenie zajęć. Najlepsze rezultaty dają zajęcia wykonywane 3 razy w ciągu tygodnia, naturalnie, jeżeli się do nich prawidłowo przykładamy.

W sali pełnej innych osób ćwiczących pod okiem instruktora nie jest to wszakże trudne, ponieważ wśród sporej ekipy mamy zachętę do ćwiczeń a także nie rezygnujemy tak szybko mimo trudności. .




<< Poprzedni
Następny >>